Biotherm har någon väldigt dum reklam på gång just nu. Jag tror att produkten heter Aqua Source Imperfection, eller så heter den något helt annat. I vilket fall som helst så kan jag inte riktigt koncentrera mig på produkten för den är så jävla dum. Reklamen består av en tjej som inte ser ut att vara en dag över 14. Hon tittar dumt in i kameran och någon kvinnoröst som uppenbart tillhör en kvinna som är över 35 år gammal säger något i stil med att hon har hittat en hemlighet för sin hy. Den lilla kvinnan (flickan) fortsätter att titta dumt in i kameran utan ansiktsuttryck. Antagligen är det för att hennes hy ska verka så slät som bara möjligt är.
Nu till det största problemet. Kvinnan som pratar och berättar om hur saker och ting kapslar in fukten i huden VISKAR. Varför viskar hon? Jo, för att hon ska avslöja en "hemlighet", antar jag.
Det är så jävla dumt att hälften hade kunnat vara nog. Varför ska det viskas? Jo, för utöver att det är en hemlighet så är det också lite sexuellt eggande med den där porriga, viskande rösten. Vem tilltalar det? Kvinnor som köper krämer?
Inte vet jag. Jag är inte en kvinna som köper så särskilt mycket ansiktskrämer.
Vem tilltalar den där kvinnan (flickan) som ser ut som 14 år?
Snuskgubbar.
Slutsats: reklamen är helt jävla körd i huvudet och fungerar kanske i USA men troligen inte i någon av de nordiska länderna.
Just ja, i slutet så har den där hjärndöda kvinnan (flickan) faktiskt ett ansiktsuttryck. Hon ler. Hon skiftar från sitt hjärndöda ansiktsuttryck till ett leende så onaturligt fort att man inte kan låta bli att tänka på The Ring och den där bruden som ryckigt kravlar sig upp ur brunnen.
Vem tilltalar det?
Psykon.
Din Checklista för Flyttstäd i Linköping
1 vecka sedan
1 kommentar:
Haha:D Folk tror på sånt. Och det finns många puckon i världen.
Jag köper hundkräm för att huden i ansiktet är så torr och jag tog typ en av de två märkena på apoteket som inte var parfymerat.:) Så avancerad är jag.
Skicka en kommentar