lördag 15 september 2012

På Möllan




Kände han inte själv, dansken som ställde sig här, att han var väldigt unik?



På den här gatan är det parkeringsförbud.

Det här är långt ifrån de värsta försyndelserna här på vår gata i stan. Det händer rätt ofta att folk bara ställer sig med bilen mitt på trottoaren. Eller vägen. Eller på tvären över allt.
Ja.
Det är bra när man är ovan fickparkerare.

Knut har varit så himla snäll idag och sovit som en stock i vagnen. Han vaknade i hissen som vanligt men sov sen lite mer.



Det här är den första bilden jag på något sätt kan se lite likhet med mig.
När han är trött.

Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

Inga kommentarer: