söndag 1 juni 2014

Liten snabb rapport

Det är betygsättning nu. Jag har jättemycket att göra på jobbet. Knut har börjat krångla med läggningen, vilket betyder att all min fritid går till Knut.
Det innebär att jag har noll tid att blogga.

Jag kan komma med några snabba:

Jag har sökt nytt jobb. Fick det antagligen inte. De hade fyra på intervju och eftersom det är skitjobbigt att ringa FYRA samtal så ringde de inte till mig med besked.
Det är hårt att vara rektor.

Jag och J har kollat på hus, idag senast. Det var ett förhållandevis litet hus som var fint och fräscht men alldeles för litet för oss. Vår säng på 2.40x2 skulle inte rymmas i något av sovrummen. Såatte.
Det var i alla fall i Dalby. Vi parkerade vid en mack ett par hundra meter från huset, eftersom vi hade lite tid att slå ihjäl. Jag höll på att dö av kissnödighet när vi hade parkerat och fick helt sonika sätta mig framför fronten på bilen, mellan den och buskar som jag hade ställt mig så nära som möjligt. Det var lite äckligt. Men sådan är jag. Äcklig.

Apropå det är det Patrik Ekwall på tv nu.

Inga kommentarer: