Jag själv är i ganska dåligt skick just nu... Den här sjukdomen och amningen samverkar till ett synnerligen dåligt resultat. Den här veckan får jag vara mycket flytandestrikt. Det är jobbigt eftersom amningen gör mig hungrig... Men men.
Vi hade inspektörer i lägenheten från MKB i förmiddags. De mätte hit och dit med laser och kollade golv och övrig standard noga. De ska justera hyrorna här. Jag hoppas att de kommer fram till att vi har för hög. Det vore nice. Ej genomgående, ingen balkong, fjärde våningen med en hiss som pajar minst en gång varannan månad, väldigt stökigt utanför och grannar vars rökning även förpestar vår lägenhet. Jag tycker nog att man kan skala av några procent. Joråsåatte.
Nej nu måste jag sova. Jag ska se vad för spännande smärtor som väntar på mig imorgon...
Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar