Han slöar inte heller, han är aktiv. Weirdo, mitt andra bröst är ju också oätet sen åtta timmar.
Han vet inte att efterrätten är flera hela tårtor, han tror att det som vanligt bara är någon liten bakelse.
Så. Nu bytte jag. Tre sugtag, sen sov han. Pet pet. Ingenting.
Äh. Jag får väl lägga honom då och hoppas att jag inte sprängs. Man kanske själv skulle sova mer. Vore coolt.
Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar