fredag 26 oktober 2012

Så länge jag lever

Så länge jag lever kommer jag aldrig att förstå varför J anser diskhon vara det bästa stället för sopor.
Jag förstår inte.




Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

2 kommentarer:

Anonym sa...

Personligen tycker jag att det är ett ganska bra "tillfälligt" ställe... Tyvärr. Jag är lite slarvig av mig.

/K

Tautolog sa...

Men soporna!