torsdag 11 oktober 2012

Hiia!

Så sjukt trött. Men nu har Knut ett par små fåniga badbyxor och på onsdag morgon ska han bada i en bassäng i dessa fåniga byxor.
Han råkade ut för en liten läckageolycka på stan så han fick ha sin svarta reservbody. Han hade sen tidigare svarta byxor och nu har han också svarta strumpor. Svarta Faran!
Han ser ut som en ninja.
Jag har också tagit spruta, gått några ärenden plus åkt buss med vagn.
Mycket produktiv dag. Det känns i fötterna.



Strike a pose.

Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

Inga kommentarer: