måndag 15 oktober 2012

Duktiga Knut

Knut har vaknat fyra och sju inatt. Jäkligt mycket mer behagligt än tre och sex. Jag hoppas det håller i sig.
Att sova i eget rum verkar funka peachy. Han är så duktig.




Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

Inga kommentarer: