Dagen efter träningen skulle jag på informationsmöte på babysimmet. Väldigt bråttom hade jag. Sjukt raskt fick jag gå i en halvtimme.
Jag är nämligen av den uppfattningen att man INTE KOMMER SENT. Hade jag kommit sent så hade jag inte kunnat gå in, enligt min mening, och jag ville verkligen gå.
Så jag vet inte om det var den superraska promenaden eller crosstrainern, men jag fick i alla fall ont i magen efteråt. Därför har jag inte gjort nåt fredag-söndag. Nu känner jag inget och ska prova igen.
F.ö. kan jag meddela att jag var ganska ensam om att tycka att det inte är ok att komma för sent. Vi väntade i 20 min på folk som behagade komma så sent eller inte alls.
Det är till att vara viktig.
Idag ska jag få annonserna skickade till mig, de annonserna som anger vilka jobb jag får lov att söka till nya skolan.
De har inte kommit än.
Jag är otålig. Jag skickade ett mail och bad dem att inte glömma mig. Jag hoppas att det blir snabbt. Jag VILL SE.
Knut börjar bli så lång nu att han sparkar iväg sig mot soffryggen när han äter från vänster bröst. Rätt störigt.
Han är rätt grinig denna förmiddag. Det kan ha att göra med att han inte sovit ordentligt på förmiddagen. Inte alls för att vara exakt. Det råder kroniskt regn ute så jag är inte så sugen på att gå ut med honom. Jag hoppas att han somnar nu efter pågående amning.
Det är jobbigt med övertrött Knut.

Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
1 kommentar:
Du får mjukstarta träningen. Vi vill inte att du ska göra illa dig.
Dålig stil att komma så sent! Nån minut kan vara acceptabelt om persone berom ursäkt, men 20 minuter??? Nej det är fel.
Skicka en kommentar