lördag 31 mars 2012

Himmel och plättar.

Idag blev jag serverad en alkoholhaltig dryck.
"Använd ögena pojk" sa jag när servitören gått och bytte plats på glasen.
"Det är inte så uppenbart som du tror" sa mitt sällskap då.
Så jag ser FORTFARANDE alltså "bara tjock" ut?
Vafan?

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin mage :).
/K

Ps. Det finns ju de som dricker när de är gravida, i a f i Dk. Servitören kanske var dansk ;)