Jag har skaffat en bättre app... Så nu kan jag ladda upp fler bilder på raken. Det passar bra nu eftersom vår tv dött. Palla.
Jag blev tvungen att tunna ut luggen eftersom jag nuförtiden inte tappar hår. Trots allt detta: massor med lugg kvar.
Selma vill ha mat.
Bu på besök. Roligt att springa på fält i Malmö.
Nya köksgardiner. Fint tycker jag. Inte J.
Påskpynt.
På Ikea.
Clovis och tumstocken.
Han såg lite otäck ut tyckte jag.
Konstig form.
Den här nallen fick jag i födelsedagspresent av syskonen. Han är så len att han inte känns, han heter Osynliga nallen.
2 kommentarer:
Snygg bild på vovven :)
Buster borde bli fotomodell ;-) jag gillar ditt påskpynt skarpt :-)
Skicka en kommentar