fredag 7 februari 2014

På resa

Nu befinner jag mig i den kungliga hufvudstaden. Jag sitter på hotellrummet och väntar på min kollega/kompis som ska bli klar så att vi kan gå ner till frukosten.

Jag är jättehungrig men det känns inte riktigt rätt att gå ner och äta utan henne. Även om det skulle kunna betyda att vi kommer i tid till det vi ska istället för en halvtimme sent, som är planlagt 8/

Jag gillar inte att planera sena ankomster. Jag gillar inte att vara sen.
Men jaja.

Jag har börjat morgonen med att stryka. Det fanns ett strykjärn här och jag har en rätt skrynklig tröja, så jag tänkte att jag skulle testa det. Det blev ju jättebra. Man borde kanske stryka saker oftare.

I alla fall: snart en hel dag med seminarier. Ont i huvudet har jag redan. Det lär bli spännande det här.

Knutor hann jag som tur var träffa igår morse innan jobbet och imorgon hoppas jag att jag kommer att hinna träffa honom om J gör så att han kan vara vaken lite längre... det är jobbigt att inte ha sin Knutor. Mycket jobbigt.

















Inga kommentarer: