torsdag 1 november 2012

En liten notis

Inte så mycket tid till bloggande är jag rädd.
Bara en fråga: varför är det så himla många reklamer där barn är narratorer nuförtiden?
Kolla själva, i typ varannan reklam är det någon unge som har huvudrollen. Varför? Skulle det få oss att köpa grejerna?
Knappast. Barnprat som inte är rent ens får inte mig att vilja spendera penningar. Nej nej.

Knut har varit på café med mig och kompis M idag. Det gick jättebra. Hurra!




Sen har han mest hållit oss sysselsatta.







Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

1 kommentar:

M sa...

Charmtroll!