onsdag 31 oktober 2012

Utanför lådan var det ja

Jag läste precis ett blogginlägg. Författarinnan var på Bilia och väntade. Hon fotade tidningarna, som bara var biltidningar och skrev "det har gått långt med genustänket här".
Eh?
Jag passerar bara förbi användandet av "tänket" och går direkt på det andra: på BILIA gör sig BILTIDNINGAR synnerligen bra och om man tror att det är ett problem ur genussynpunkt så har man själv kanske ett problem på ett lite mer grundläggande plan.
Åh!



Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

2 kommentarer:

M sa...

Jamen - varför har de inte Femina och Elle? :)

Tautolog sa...

Ååh så dumt alltihopa.