Eh?
Jag passerar bara förbi användandet av "tänket" och går direkt på det andra: på BILIA gör sig BILTIDNINGAR synnerligen bra och om man tror att det är ett problem ur genussynpunkt så har man själv kanske ett problem på ett lite mer grundläggande plan.
Åh!
Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
2 kommentarer:
Jamen - varför har de inte Femina och Elle? :)
Ååh så dumt alltihopa.
Skicka en kommentar