måndag 22 oktober 2012

Vad har de gjort?

När jag kom hem var både J och Knut vid gott mod. Knut verkade lite trött-gnällig och J satt också och gäspade.
Sen däckade båda.
Vad har de gjort egentligen?




Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

1 kommentar:

Johanna B sa...

De hade helt klart disco när du var borta!:)