När jag kom hem var både J och Knut vid gott mod. Knut verkade lite trött-gnällig och J satt också och gäspade. Sen däckade båda. Vad har de gjort egentligen?
Jag är mamma till Knut och kattmamma till Selma och Clovis. Sambo till J. Ursprungligen kommer jag ifrån en futtig liten by som pryder sin plats vid Litens strand längs med E14 på vägen till Åre eller Östersund, vilken riktning man nu föredrar. Sen över tio år har jag dock min hemvist i Skåne och mer exakt Malmö. Jag livnär mig på att undervisa på gymnasiet i så kallade gymnasiegemensamma ämnen.
1 kommentar:
De hade helt klart disco när du var borta!:)
Skicka en kommentar