måndag 22 oktober 2012

Sånt är livet

Jag åker buss till Lund just nu. Jag ska till dietisten och få mina drycker ordnade. Knut är hemma med J och 1,5 dl bröstmjölk. Jag hoppas att Knut bara vill sova och inte skrika en massa på pappa.
Det känns lite knas att inte vara något särskilt. Inte gravid, inte släpandes på spädbarn... Jag är som alla de här andra "normala" som jag varit så avundsjuk på i ganska många månader nu. Jag behöver inte göra något särskilt väsen av mig utan jag kan bara sitta här, tyst och snällt och jag tror till och med att jag är fläckfri ty jag har rena kläder på mig idag 8)

Lite mer allvarligt är att Knuts äldsta släkting, hans farfars mor, gick ur tiden inatt. Hon var född den 24 december 1913 och hade levt ett mycket långt liv. Men det är alltid tråkigt när någon går bort, inte minst för att folk som jag tycker om är ledsna.
Sånt är livet.



Location:Stockholmsvägen,Malmö,Sverige

Inga kommentarer: