onsdag 17 oktober 2012

Tjockflytande

Jag är trött. Jag skrev bara nån radda med bokstäver där uppe, iPhonen korrigerade till tjockflytande.
Det stämmer. Jag är jävligt tjockflytande idag.
Jag har gjort massa grejer, babysim bl.a. Men jag orkar inte berätta om det nu.
En grej som jag velat säga till allmänheten ett tag nu: det är fint att ni väntar vid övergångsställen när jag går över vägen, alla tiders. Problemet är bara att det alltid är en kant eller en glipa mellan väg och trottoar. Jag måste stanna upp, trycka ner bakänden på vagnen för att lyfta framänden, för att sen kunna ta mig ur vägen. Jättesnälla: vänta på detta. Det gör så himla ont att bli påkörd och ni sparar ingen tid på det heller.
Tack på förhand
/Ett stressat arsle.



Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

1 kommentar:

Johanna B sa...

Morr idioter!.:(