torsdag 18 oktober 2012

Check it out

Det ska bli så spännande att se vad allmänt folk tycker att man ska svara. http://www.dn.se/blogg/etikettfragan/2012/10/18/katastrofkommentar/



Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

1 kommentar:

Johanna B sa...

Bra svar :)