onsdag 24 oktober 2012

Sova sova

Jahaja. Knut slutade äta tio i sex, så jag la honom och mig själv till sju. Knut är fortfarande lagd trots att klockan är tjugo i sju. Det känns sådär festligt att slita upp honom från mysiga morgonsömnen, speciellt eftersom vi måste göra det imorgon också då han ska vaccineras kl 8 på morgonen.
Jag kan fortfarande inte fatta hur de tänker när de lägger vaccination av pyttesmå bäbisar kl 8 på morgonen. Jag tror det var något med att det är läkaren med nattjour som ska undersöka...
Skaffa ett annat koncept.
Stackars lilla Knut.
Jag har nu ätit min nya frukostrutin. 2 dl yoghurt och en näringsdryck.
Mina luncher ska bestå av något liknande och middagar av lagad mat. Mellan detta ska jag äta någon frukt, ett ägg eller en hårdbrödmacka två eller tre gånger under dagen.
Detta för att se om superstrikta matmetoder kanske kan hjälpa mina matproblem något.
Nu måste jag nog gå och väcka lille Knut (och J som för övrigt också hade sin klocka satt på sju men inte kom upp).
Todeloo.

Inga kommentarer: