Jag hade ju sjuka problem med att få honom att ta bröstet igår. Till slut fick vi ge ersättning. Det ville han ha (allt sånt som gör att man gärna vill fortsätta att amma).
Under tiden helvetet pågick googlade jag problemet och fann de mest idiotiska råd. Visste ni att bäbisar ska sova och att, för att få dem att amma, de helst ska sova fem-sex timmar under två-fyra sovstunder.
OK! I'll get right on that!
Om jag kunde få honom att sova under dagtid så skulle jag väl för fan se till så han gjorde det. Så kul är det inte att knäppa igen blåsan eller äta lunch kl 18.
NU somnade Knut. Ingen lång amning här inte. Sheisse.
Aja. Gomorron!
Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar