Nu är klockan 8.12 och han har inte vaknat än.
Blev det för jobbigt för honom igår kanske? Störigt är att jag inte kan gå upp, för han lär ju vakna när som helst.
Så jag sitter här... Läser kommentarer hos Ribbing och konstaterar att vissa män på ett nästan kränkt sätt vittnar om nyblivna mammor som har mjukisbyxor!
Gudars, stackars männen.
Men vet ni vad det fiffiga är? Det är inte orsakat av att man inte hinner duscha eller gå till frissan. Båda grejerna gör jag med den äran, det fiffiga är att vi bäbismammor plötsligt inte bryr oss ett skit om vad gluttande män på stan tycker. Vårt fokus är bäbisen. Bara.
Konstigt va?
Ni är inte ens på andra plats. Ni finns inte. Det gäller för övrigt snipiga kvinnor också.
Så slösa ni er energi på att döma till höger och vänster. Det blir nog bra det där.
Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar