torsdag 18 oktober 2012

Gnälligt

Inte så många minuter fri från amning idag. Knut har sovit en knapp timme i vagnen. Då ammade jag inte.
Annarsså...

Enligt den samlade expertisen ska han in i en fussy fase typ nu. Det verkar vara idag. Jag hoppas att den går över idag också.
Kära lilla barn, så olycklig.



Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

Inga kommentarer: