Inte så många minuter fri från amning idag. Knut har sovit en knapp timme i vagnen. Då ammade jag inte. Annarsså...
Enligt den samlade expertisen ska han in i en fussy fase typ nu. Det verkar vara idag. Jag hoppas att den går över idag också. Kära lilla barn, så olycklig.
Jag är mamma till Knut och kattmamma till Selma och Clovis. Sambo till J. Ursprungligen kommer jag ifrån en futtig liten by som pryder sin plats vid Litens strand längs med E14 på vägen till Åre eller Östersund, vilken riktning man nu föredrar. Sen över tio år har jag dock min hemvist i Skåne och mer exakt Malmö. Jag livnär mig på att undervisa på gymnasiet i så kallade gymnasiegemensamma ämnen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar