Jag förstår, efter att ha varit den som dammsög sovrummet, varför. Herreminje. Vi hade kunnat stoppa ett dubbeltäcke med allt damm som bodde i det där rummet. Nu gjorde vi inte det utan istället en påse som bodde i dammsugaren, och väl var väl det för nu slipper vi alla kvalster och malar och skit som bor i dammet.
Dessutom har jag moppat diverse golvytor, något som inte har hänt sen Hedenhös här hemma. Vi har det således, i detta nu, rent. Hyfsat i alla fall.
Ute är det också rent, det ser så ut i alla fall eftersom det har regnat oavbrutet i 40 timmar.
Vidare har Knut planerat att gå på en kunglig tilldragelse under dagtid.

Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
2 kommentarer:
Bra jobbat! :-)
Håller med Jenny! :)
Hujja för damm..
Skicka en kommentar