fredag 19 oktober 2012

För ett år sen

Jag kollade min blogg för ett år sedan och läste en massa festliga inlägg om ditten och datten. Det visade sig att jag den 18 okt förra året tillsammans med J hängde i Köpenhamn på Cirkus och kollade på Snooker live. Nice shit!
Jag längtar till nästa stora turnering börjar. Jag ska lära Knut allt jag kan, vilket faktiskt är en hel del.
Om snooker alltså.

Han vaknade f.ö. i slutet på förra inlägget. Nu har han ätit järnet på bröstet som vilat hela natten och därför antagit en medicinbolls skepnad. Han har också gått över till det andra bröstet på vilket han äter samtidigt som han krampaktigt håller tag om min tumme. Han har ätit sönder vänster bröst. Jag har inte haft så här ont sen jag började amma. Ajaj.
Lustig grej: Rachel i Vänner ammar ju, det säger hon till Gavin när hon kommer tillbaka till jobbet. Ändå ser man henne inte en enda gång göra det... Är det för stötande? Jag är stötande tror jag. Jag har gardinerna öppna.



Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

1 kommentar:

Johanna B sa...

Hoppas bara han gillar snooker då.;)


Ajaj.:/ Borde väl finnas kräm för det?