Jag har satt väckarklockan på ett klockslag som är tidigare eller ungefär samma tid som Knut brukar nattamma. Vi får se hur detta går imorgon.
Hur de tänker när de lägger spädbarnsvaccination kl 8 kommer jag FAN ALDRIG ATT FÖRSTÅ.
Jag har drabbats av någon svår ångest ikväll. Ska försöka sova bort den. Härå.
Utmärkt sammanfattning av SR
4 månader sedan
2 kommentarer:
Ångest verkar ju inte bra. Alls. Hoppas att det var en engångsgrej.
Ang. vaccinationen kl.8, vissa barn är ju ganska morgonpigga och "wide awake" vid 6-snåret, kanske därför man kan få en kl.8-tid, tror jag. Kunde du inte frågat efter ny tid? ;)
/K
Ja ångesten gick över efter att jag försökt sätta ord på vad det handlade om. Man har inte så mycket inflytande över tid eftersom det är en trial
Skicka en kommentar