lördag 8 september 2012

Sova

Knut sover i egen säng denna natt och jag har världens sjå att hålla katterna därifrån och att kunna slappna av själv.
Helt peachy känns det inte men det blir nog bra i längden. Dessutom kommer han ju tillbaka när han ska ammas om några timmar.



Nu är det en armada av puckon utanför som tutar och tjoar.

SHUT THE F UP!
Jag skiter i vilket skäl ni har att fira. Jag skiter i det. Håll bara käft för fan.

Location:Ystadsgatan,Malmö,Sverige

2 kommentarer:

Johanna B sa...

Tror de att det är en kattsäng eller vill de spionera på detnya tillskottet?

Tautolog sa...

De tror att det är deras säng. Det tog en försvarlig stund rollande för att få ren sängen.