Det är svårt att skriva med de korta naglarna. Jag är lite fel hela tiden och det i sin tur gör att jag ogärna gör det. Men jag måste ju träna.
Inte för att jag har något att skriva om - mer än tack för era kommentarer, klokskaper och glada tillrop. Det är det roligaste som finns att läsa kommentarerna som ni skriver. Bloggen är delad med en mycket liten exklusiv skara och av den är det än färre som väljer att skriva något, men gentemot er alla är jag väldigt tacksam. Jag är ju ändå rätt så ointressant när man tänker på att man skulle kunna skriva om Dalai Lama eller i alla fall bildade ting. Men jaja.
Nu hör jag ljud från Knuts säng. Damn it damn.
Hur och när kan han ha sin säng i sitt egna rum tror ni? Hur hör man honom då på natten? Man hör ju gallskrik såklart men man vill ju gärna undvika att det kommer till den punkten.
Vad säger ni?
Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
2 kommentarer:
Jag har haft svårt att förstå hur du kunnat skriva med de långa finnaglarna. Men du har väl vant dig vid det sättet att skriva så nu krävs en tids avlärning.
Angående säng i eget rum - jag tycker det beror på om man kan ha öppna dörrar emellan rummen på natten.
Jag hör minsta pip och gör jag inte det så ökar hon nivå på knyst tills jag hör. Men eftersom jag vaknar av minsta pip är det skönt att avståndet ändå filtrerar bort sådant jag inte behöver vakna av, om du hajar.
Skicka en kommentar