Jag lyckades kolla på hela matchen... Nästan. Vid ett tillfälle var jag tvungen att byta blöja. Då gjorde Elm 1-0. Sen, med 91 minuter spelade tog jag över som nappvakt på lagda Knut. Då blev det 2-0. Så man kan väl säga att jag fick ut det mesta av den där VM-kvalmatchen.
Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar