söndag 1 april 2012

Vidareutveckling

Jag har varit rätt störd över det här mest hela dagen. Jag är nästan rädd för att ha inlägget kvar eftersom jag är rädd för svaret. Jag kan inte riktigt förklara varför det spelar någon roll heller, men jag ser mig ju i spegeln och tycker att jag ser ut som en zeppelinare, och tröstar mig med att jag bakar bulle. Om det då är så att jag faktiskt ser ut som en jättejättetjock zeppelinare och inte en gravid... då får jag nog vara hemma från jobbet från och med nu.
På något sätt vill jag ju se gravid ut, när jag nu är det.
Är det konstigt?
Det är ganska primitivt och fånigt kanske... eller vad säger ni som har varit gravida själva?

1 kommentar:

M sa...

Visst ser du gravid ut - och ja, det ville jag också!