tisdag 24 april 2012

Förbättring

Ja alltså, jag inser ju att jag har skitäckliga fötter, så jag har piffat upp lite. Det var jävligt knepigt, men nu är det gjort. Känns viktigt när jag har en baddräkt och allt.

Notera ankel som är lika bred som fot.

Inga kommentarer: