torsdag 25 augusti 2011

Petad, mosad, knådad och omhändertagen

Bara bara bara bara sju dagar kvar nu tills jag får ta av mig dräktjäveln och lägga den åt helvete. Det ska bli otroligt skönt. Tillsammans med de två gördlarna från op no 1 ska den få pryda garderobsgolvet. Synd bara att sommaren är slut nu när dräkten åker av... men det ska inte hindra mig. Jag ska ÄNDÅ BADA. Inget snack om den saken. Det är skitsamma om det är tvåmiljoner kärringar och frustande gubbar i bassängen, jag ska bada.
Det är bara att räkna ner. Synd bara att benen inte är 100% än. Igår hade jag helt spontant ont, kanske för att jag stressat hit och dit de senaste tvåhundra dagarna. Måndag-onsdag har jag haft sex läkar- och sjukvårdstider och gått på fem av dem. Historiens snabbaste frikort, check.
Men det är bra. Jag har blivit bra i ryggen och hyfsad i nacken, jag har fått kolla celler och annat grejs, jag har fått mina muskler kontrollerade, psyket omhändertaget och b12 insprutat.
Hur fint som helst.
Idag verkar det vara spöregn och mörkt. Men det gör inget, jag ska husera i en industrilokal hela dagen.
En turbulent sådan visserligen. Det ska bli spännande.

Inga kommentarer: