tisdag 1 juli 2014

Tjarå

Det är väl ingen hemlighet att den här bloggen lever en tynande tillvaro. Anledningen är, precis som för så många andra som vuxit upp med dagbok på internet (bloggande senare) att jag inte har tid att skriva inlägg som är av någon magnitud, dignitet, relevans eller annat högtravande.
En annan sak är att jag vet att om jag gör ett inlägg (som det här) så drabbas jag av svåra spamattacker från någonstans som vill mig illa. Så om någon av er har skrivit en kommentar någon gång i det senaste och kallat er för Anonym så kan ni vara säkra på att jag inte läst det, jag får ett dussintal sådana om dagen till min inbox.

Så jag funderar helt enkelt på vad jag ska göra här, för något behov av denna blogg har jag inte mer. Jag kanske övergår lite mer aktivt till mitt twitterkonto.
Vi får se.
Men då vet ni, stiltjen lär kvarstå.

Inga kommentarer: