torsdag 30 januari 2014

God morgon

Idag ska jag tillbaka till jobbet, förhoppningsvis under en betydande period.
Jag ville absolut sova inatt. Problemet är att jag har hosta. Slemmig hosta. Det enda som verkligen hjälper är Cocillana-Etyfin. Jag brukar dock inte gilla att ta det eftersom det gör en snurrig och konstig och man kan bli beroende av det. Så jag kör på Bromhex, vilket verkligen inte gör ett skit. Igår morse gick jag till slut ut och la mig i soffan för jag var så rädd att väcka Knut med mitt eviga hostande. Så jag tog denna morfinhostmedicin och la mig. Åh himmelriket. Det var bara att lägga sig, blunda och somna. Sen sov jag. Till kl 06.00 då klockan ringde.
Nu är klockan kvart i sju och jag har ännu inte riktigt återhämtat mig. Hur gör folk som dricker och knarkar? Kan de verkligen sköta sina jobb?
Tips mottages 8)
Trötta ögon.

Btw, från och med den 1 feb får man ringa försäljningssamtal till mobiltelefon. NIXA era mobilnummer.

Inga kommentarer: