onsdag 18 december 2013

Pussel pussel

Vi pusslar och grejar här hemma. Knut visade sig ha feber igår. Jag och J konfererade, båda behövde verkligen vara på sina jobb men J:s var något viktigare så jag är hemma idag. Imorgon är nog Knut frisk, för det är inte så mycket till feber idag, men jag får vara hemma med honom ändå. Jag får ta med honom till vår avslutning, så får han se lite sånt också.
Jag har hunnit slå in julklappar trots Knutvakt och det slog mig att jag gjorde samma förra året, slog in klappar medan Knuten sov en skakig sömn. På den tiden var han inte ens ett halvår och hans sömn på dagen var allt annat än pålitlig. Då var han hemskt liten. Han är fortfarande liten, men då var det löjligt.

Snart kommer J hem och avlöser mig. Jag ska till läkare för att titta till mitt hälsotillstånd efter operationen. Jag skulle bli väldigt förvånad ifall det visade sig vara något annat än skitbra. Jag mår hur bra som helst och bortsett från den där äta-för-fort-episoden har jag klarat mig bra från konstigheter.

Nå. Nu är det faktiskt bara en vecka kvar till julafton. Jag hade trott det mer om någon sa att det var två veckor. Herreminje vad tiden går fort.

Inga kommentarer: