fredag 26 oktober 2012

Stirr

Idag har jag nöjet att vara rastlös. Knut äter och jag väntar på att han ska bli klar så jag får packa ner honom och gå ut. Hissen är nämligen lagad.
Jag önskar att de bytte hissen. Det skulle kännas så mycket bättre.
Knut behöver bodysar och byxor. Han går runt på lite väl få nu när även 62 stramar. Vi får se om jag får möjlighet att kolla på det på stan idag. Men då måste han bli klar. Klar!
Jag får stirra på honom tills han ledsnar.


Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

Inga kommentarer: