måndag 15 oktober 2012

Ååååh

Idag fick jag inte ett mail i vilket följande stod:
"Detta mejl måste komma samtliga anställda inom utbildningsförvaltningen tillhanda. Respektive chef skall skicka detta mejl till sina medarbetare. Notera att även föräldralediga, tjänstlediga, sjukskrivna ska få ta del av detta."

Notera att denna föräldralediga bara fått det tack vare privat kontakt med kollega.
Hur inkompetent får man vara som chef?
När jag gick på mammaledighet plockades jag bort så jävla snabbt från personalen i maillistorna. Jag skickade ett mail och informerade om att vi ju alla måste söka om våra tjänster och då vill jag finnas i listorna igen tack.
Not so much.

Man ska straffas!
Svagt att få barn. Mesigt.



Location:Falkenbergsgatan,Malmö,Sverige

Inga kommentarer: