Detta inlägg skrevs i hotellsängen runt kl 13 igår, men min internettid tog slut så jag kunde inte uppdatera förrän idag.
---
London är strålande fint och varmt. Jag har gjort allt jag klarat inkl lite till. Shopping, museum, Buckingham Palace, Westminister, Big Ben, London Eye, parliment, Trafalgar Square, tunnelbana x 1000, upp och ner för trappor, promenad på hundra mil, äta på pub... Och nu känns inte ryggen alls för den smärta jag har i vänster skinka är överjordisk. Foglossning säger alla, inte ischias. Så där gick mitt "jag är så glad för att jag i alla fall inte har foglossning". Jag har legat på hotellet sen vi åt lunch... Då fattar ni vilket tempo vi haft, vi kom igår vid 13.
Men det kan alltid vara värre. Jag KAN i alla fall vila och J kan roa sig själv. Just nu är han på Marks & Spencer och köper Colin catterpillar. Hans bästa.
Men det kan alltid vara värre. Jag KAN i alla fall vila och J kan roa sig själv. Just nu är han på Marks & Spencer och köper Colin catterpillar. Hans bästa.
Utsikt från hotellrummet. I träden ser ni Naturhistoriska. Inte så långt...
1 kommentar:
Colin catterpillar? Vad är det?
Inte alls avis på er...nääeedå.;)
Skicka en kommentar