torsdag 12 april 2012

Fasta

Från nu ikväll till imorgon bitti måste jag fasta. Bm ska ta prover.
Hur kul ska det bli?

2 kommentarer:

Yster sa...

3?

Tautolog sa...

Tre? Detta förstår jag ej.