måndag 13 februari 2012

Hispen här

Guten Morgen.
Det är alltså måndag morgon. Fem minuter tidigare än vanligt gick jag upp och det var nog bra det, fem minuter brukar jag sakna om mornarna.

Jag kan bara säga att jag hispar upp mig ganska rejält över att jag inte har känt någonting alls på en vecka. Tänk om jag kommer in och så är det så som jag skrev i ett tidigare inlägg, bara "ligg kvar här, vi sätter in värkstimulerande dropp, så är du hemma på söndag".
Jag läste någonstans att när man har börjat känna ska man känna varje dag. Ingen kan ju skriva så om det inte är sant, jag får ju psykbryt så det kan bara inte vara så att man skriver något sådant utan att verkligen ha på fötterna.
ALLTSÅ är det något som är fel, för jag har verkligen inte känt något sen förra veckan.
Aja. Hispar jag?
Jag måste klara dagarna till fredag, så då är det nog bäst att inte tänka på det. Sorger kommer när de kommer.

Jag har fått göra en grej nu som jag inte väntade mig av att bli gravid: nämligen att sätta in en till länk i mitt klockarmband. Sånt kan man också behöva.
För att inte tala om att snart inte kunna använda kjolar mer.

Inga kommentarer: